Bermanec, M. (2022). Uloga internog marketinga i razvoj organizacijske kulture u Republici Hrvatskoj : Uključenost studentske populacije (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:731887
Bermanec, Matija. "Uloga internog marketinga i razvoj organizacijske kulture u Republici Hrvatskoj : Uključenost studentske populacije." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:731887
Bermanec, Matija. "Uloga internog marketinga i razvoj organizacijske kulture u Republici Hrvatskoj : Uključenost studentske populacije." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:731887
Bermanec, M. (2022). 'Uloga internog marketinga i razvoj organizacijske kulture u Republici Hrvatskoj : Uključenost studentske populacije', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 31.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:731887
Bermanec M. Uloga internog marketinga i razvoj organizacijske kulture u Republici Hrvatskoj : Uključenost studentske populacije [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2022 [pristupljeno 31.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:731887
M. Bermanec, "Uloga internog marketinga i razvoj organizacijske kulture u Republici Hrvatskoj : Uključenost studentske populacije", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:731887