Leš, M. (2022). Percepcija hrvatskih potrošača o luksuznim markama (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:808502
Leš, Marina. "Percepcija hrvatskih potrošača o luksuznim markama." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:808502
Leš, Marina. "Percepcija hrvatskih potrošača o luksuznim markama." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:808502
Leš, M. (2022). 'Percepcija hrvatskih potrošača o luksuznim markama', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 01.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:808502
Leš M. Percepcija hrvatskih potrošača o luksuznim markama [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2022 [pristupljeno 01.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:808502
M. Leš, "Percepcija hrvatskih potrošača o luksuznim markama", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:808502