Kišberi, S. M. (2017). Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624
Kišberi, Sarah Monika. "Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije." Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624
Kišberi, Sarah Monika. "Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije." Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624
Kišberi, S. M. (2017). 'Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije', Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, citirano: 29.01.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624
Kišberi SM. Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije [Završni rad]. Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment; 2017 [pristupljeno 29.01.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624
S. M. Kišberi, "Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije", Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624