Juričev, P. (2018). Uloga odnosa s javnošću u razvoju nacionalnog brenda na primjeru malih i obiteljskih hotela u Hrvatskoj (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:320027
Juričev, Petra. "Uloga odnosa s javnošću u razvoju nacionalnog brenda na primjeru malih i obiteljskih hotela u Hrvatskoj." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:320027
Juričev, Petra. "Uloga odnosa s javnošću u razvoju nacionalnog brenda na primjeru malih i obiteljskih hotela u Hrvatskoj." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:320027
Juričev, P. (2018). 'Uloga odnosa s javnošću u razvoju nacionalnog brenda na primjeru malih i obiteljskih hotela u Hrvatskoj', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:320027
Juričev P. Uloga odnosa s javnošću u razvoju nacionalnog brenda na primjeru malih i obiteljskih hotela u Hrvatskoj [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2018 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:320027
P. Juričev, "Uloga odnosa s javnošću u razvoju nacionalnog brenda na primjeru malih i obiteljskih hotela u Hrvatskoj", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:320027