Juričev, P. (2018). Uloga odnosa s javnošću u razvoju nacionalnog brenda na primjeru malih i obiteljskih hotela u Hrvatskoj (Master's thesis). Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:320027
Juričev, Petra. "Uloga odnosa s javnošću u razvoju nacionalnog brenda na primjeru malih i obiteljskih hotela u Hrvatskoj." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:320027
Juričev, Petra. "Uloga odnosa s javnošću u razvoju nacionalnog brenda na primjeru malih i obiteljskih hotela u Hrvatskoj." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:320027
Juričev, P. (2018). 'Uloga odnosa s javnošću u razvoju nacionalnog brenda na primjeru malih i obiteljskih hotela u Hrvatskoj', Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, accessed 21 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:320027
Juričev P. Uloga odnosa s javnošću u razvoju nacionalnog brenda na primjeru malih i obiteljskih hotela u Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences; 2018 [cited 2025 January 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:320027
P. Juričev, "Uloga odnosa s javnošću u razvoju nacionalnog brenda na primjeru malih i obiteljskih hotela u Hrvatskoj", Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:320027