prikaz prve stranice dokumenta Uloga odnosa s javnošću u razvoju nacionalnog brenda na primjeru malih i obiteljskih hotela u Hrvatskoj
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga odnosa s javnošću u razvoju nacionalnog brenda na primjeru malih i obiteljskih hotela u Hrvatskoj

Juričev, Petra
Edward Bernays University of Applied Sciences
Department of Public Relations

Cite this document

Juričev, P. (2018). Uloga odnosa s javnošću u razvoju nacionalnog brenda na primjeru malih i obiteljskih hotela u Hrvatskoj (Master's thesis). Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:320027

Juričev, Petra. "Uloga odnosa s javnošću u razvoju nacionalnog brenda na primjeru malih i obiteljskih hotela u Hrvatskoj." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:320027

Juričev, Petra. "Uloga odnosa s javnošću u razvoju nacionalnog brenda na primjeru malih i obiteljskih hotela u Hrvatskoj." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:320027

Juričev, P. (2018). 'Uloga odnosa s javnošću u razvoju nacionalnog brenda na primjeru malih i obiteljskih hotela u Hrvatskoj', Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, accessed 21 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:320027

Juričev P. Uloga odnosa s javnošću u razvoju nacionalnog brenda na primjeru malih i obiteljskih hotela u Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences; 2018 [cited 2025 January 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:320027

P. Juričev, "Uloga odnosa s javnošću u razvoju nacionalnog brenda na primjeru malih i obiteljskih hotela u Hrvatskoj", Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:320027

Please login to the repository to save this object to your list.