prikaz prve stranice dokumenta Mogućnosti za jačanje destinacije imidža destinacije kroz kreativni PR
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Mogućnosti za jačanje destinacije imidža destinacije kroz kreativni PR

Beriša, Adrian
Veleučilište Edward Bernays
Katedra za odnose s javnošću

Citirajte ovaj rad

Beriša, A. (2020). Mogućnosti za jačanje destinacije imidža destinacije kroz kreativni PR (Završni rad). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:655190

Beriša, Adrian. "Mogućnosti za jačanje destinacije imidža destinacije kroz kreativni PR." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:655190

Beriša, Adrian. "Mogućnosti za jačanje destinacije imidža destinacije kroz kreativni PR." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:655190

Beriša, A. (2020). 'Mogućnosti za jačanje destinacije imidža destinacije kroz kreativni PR', Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:655190

Beriša A. Mogućnosti za jačanje destinacije imidža destinacije kroz kreativni PR [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2020 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:655190

A. Beriša, "Mogućnosti za jačanje destinacije imidža destinacije kroz kreativni PR", Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:655190

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.