prikaz prve stranice dokumenta Mogućnosti za jačanje destinacije imidža destinacije kroz kreativni PR
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Mogućnosti za jačanje destinacije imidža destinacije kroz kreativni PR

Beriša, Adrian
Edward Bernays University of Applied Sciences
Department of Public Relations

Cite this document

Beriša, A. (2020). Mogućnosti za jačanje destinacije imidža destinacije kroz kreativni PR (Undergraduate thesis). Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:655190

Beriša, Adrian. "Mogućnosti za jačanje destinacije imidža destinacije kroz kreativni PR." Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:655190

Beriša, Adrian. "Mogućnosti za jačanje destinacije imidža destinacije kroz kreativni PR." Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:655190

Beriša, A. (2020). 'Mogućnosti za jačanje destinacije imidža destinacije kroz kreativni PR', Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, accessed 12 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:655190

Beriša A. Mogućnosti za jačanje destinacije imidža destinacije kroz kreativni PR [Undergraduate thesis]. Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences; 2020 [cited 2024 December 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:655190

A. Beriša, "Mogućnosti za jačanje destinacije imidža destinacije kroz kreativni PR", Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:655190

Please login to the repository to save this object to your list.