prikaz prve stranice dokumenta Uloga društvenih mreža u modnoj industriji
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga društvenih mreža u modnoj industriji

Matić, Nika
Veleučilište Edward Bernays
Katedra za odnose s javnošću

Citirajte ovaj rad

Matić, N. (2018). Uloga društvenih mreža u modnoj industriji (Završni rad). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:380653

Matić, Nika. "Uloga društvenih mreža u modnoj industriji." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:380653

Matić, Nika. "Uloga društvenih mreža u modnoj industriji." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:380653

Matić, N. (2018). 'Uloga društvenih mreža u modnoj industriji', Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:380653

Matić N. Uloga društvenih mreža u modnoj industriji [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2018 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:380653

N. Matić, "Uloga društvenih mreža u modnoj industriji", Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:380653

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.