Klaić, M. (2017). Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a (Završni rad). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:376166
Klaić, Mihael. "Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:376166
Klaić, Mihael. "Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:376166
Klaić, M. (2017). 'Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a', Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:376166
Klaić M. Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2017 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:376166
M. Klaić, "Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a", Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:376166