Klaić, M. (2017). Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:376166
Klaić, Mihael. "Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a." Undergraduate thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:376166
Klaić, Mihael. "Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a." Undergraduate thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:376166
Klaić, M. (2017). 'Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a', Undergraduate thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, accessed 16 January 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:376166
Klaić M. Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a [Undergraduate thesis]. Zagreb: The Edward Bernays College of Communication Management; 2017 [cited 2023 January 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:376166
M. Klaić, "Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a", Undergraduate thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:376166