prikaz prve stranice dokumenta Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a

Klaić, Mihael
Edward Bernays University of Applied Sciences
Department of Public Relations

Cite this document

Klaić, M. (2017). Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a (Undergraduate thesis). Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:376166

Klaić, Mihael. "Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a." Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:376166

Klaić, Mihael. "Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a." Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:376166

Klaić, M. (2017). 'Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a', Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:376166

Klaić M. Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a [Undergraduate thesis]. Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences; 2017 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:376166

M. Klaić, "Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a", Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:376166

Please login to the repository to save this object to your list.