prikaz prve stranice dokumenta Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a

Klaić, Mihael
The Edward Bernays College of Communication Management
Department of Public Relations

Cite this document

Klaić, M. (2017). Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:376166

Klaić, Mihael. "Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a." Undergraduate thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:376166

Klaić, Mihael. "Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a." Undergraduate thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:376166

Klaić, M. (2017). 'Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a', Undergraduate thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, accessed 21 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:376166

Klaić M. Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a [Undergraduate thesis]. Zagreb: The Edward Bernays College of Communication Management; 2017 [cited 2020 September 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:376166

M. Klaić, "Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a", Undergraduate thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:376166

Islandora Bookmark - Please login to use this feature