Skoči na glavni sadržaj
Završni, diplomski i specijalistički rad

Marketing i odnosi s javnošću u kulturi - Zagrebačka filharmonija

Ljubičić, Mirjana

2016.

Završni rad (stručni)

Veleučilište Algebra Bernays

https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:198767

Ovaj rad se bavi marketingom i odnosima s javnošću u kulturi na primjeru Zagrebačke filharmonije. U radu će se izložiti osnovni teorijski pojmovi marketinga i odnosa s javnošću u kulturi. Nadalje, iznijet će se neki primjeri marketinških alata Zagrebačke filharmonije te prikazati koliko je potrebna i korisna uporaba marketinga u kulturnim ustanovama.

marketing marketinška strategija marketing neprofitne organizacije kulturni marketing istraživanje tržišta kampanja odnosi s javnošću Zagrebačka filharmonija

ljubicic_mirjana_bernays_2016_zavrs_struc.pdf, 368.18 KB

Pristup korisnicima matične ustanove

Autori Ljubičić, Mirjana (Autor)

Mentori Preselj, Vladimir (Mentor)

Alternativni sažeci

(engleski) This paper deals with marketing and public relations in culture using the example of the Zagreb Philharmonic Orchestra. The paper will expose the basic theoretical concepts of marketing and public relations in culture. Furthermore, will fetch some examples of marketing tools of the Zagreb Philharmonic and show how necessary and beneficial use of marketing in cultural.

Alternativne ključne riječi
Marketing marketing strategy marketing non-profit organizations cultural marketing market research campaign public relations Zagreb Philharmonic Orchestra

Ustanova koja je dodijelila ak./str. stupanj

Veleučilište Algebra Bernays

Studijski program

Komunikacijski menadžment; stručni; preddiplomski

Umjetnička i znanstvena područja, polja i grane

Društvene znanosti / Komunikacijske znanosti / odnosi s javnošću

Datumi

Datum obrane: 26.10.2016.

Jezici

hrvatski

Datum izrade zapisa

26.04.2018.

Broj posjeta 0
Broj preuzimanja 0