2016.
Završni rad (stručni)
Veleučilište Algebra Bernays
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:198767
Ovaj rad se bavi marketingom i odnosima s javnošću u kulturi na primjeru Zagrebačke filharmonije. U radu će se izložiti osnovni teorijski pojmovi marketinga i odnosa s javnošću u kulturi. Nadalje, iznijet će se neki primjeri marketinških alata Zagrebačke filharmonije te prikazati koliko je potrebna i korisna uporaba marketinga u kulturnim ustanovama.
marketing marketinška strategija marketing neprofitne organizacije kulturni marketing istraživanje tržišta kampanja odnosi s javnošću Zagrebačka filharmonija
Autori Ljubičić, Mirjana (Autor)
Mentori Preselj, Vladimir (Mentor)
Alternativni sažeci
(engleski) This paper deals with marketing and public relations in culture using the example of the Zagreb Philharmonic Orchestra. The paper will expose the basic theoretical concepts of marketing and public relations in culture. Furthermore, will fetch some examples of marketing tools of the Zagreb Philharmonic and show how necessary and beneficial use of marketing in cultural.
Alternativne ključne riječi
Marketing
marketing strategy
marketing
non-profit organizations
cultural marketing
market research
campaign
public relations
Zagreb Philharmonic Orchestra
Ustanova koja je dodijelila ak./str. stupanj
Veleučilište Algebra Bernays
Studijski program
Komunikacijski menadžment; stručni; preddiplomski
Umjetnička i znanstvena područja, polja i grane
Društvene znanosti / Komunikacijske znanosti / odnosi s javnošću
Datumi
Datum obrane: 26.10.2016.
Jezici
hrvatski
Datum izrade zapisa
26.04.2018.
Identifikatori