Popović, I. (2017). Socijalni, komunikološki i etički aspekti brenda (Završni rad). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:736710
Popović, Iva. "Socijalni, komunikološki i etički aspekti brenda." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:736710
Popović, Iva. "Socijalni, komunikološki i etički aspekti brenda." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:736710
Popović, I. (2017). 'Socijalni, komunikološki i etički aspekti brenda', Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:736710
Popović I. Socijalni, komunikološki i etički aspekti brenda [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2017 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:736710
I. Popović, "Socijalni, komunikološki i etički aspekti brenda", Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:736710