Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Socijalni, komunikološki i etički aspekti brenda

Iva Popović (2017)
Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment
Katedra za odnose s javnošću
Citirajte ovaj rad

Popović, I. (2017). Socijalni, komunikološki i etički aspekti brenda (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:736710

Popović, Iva. "Socijalni, komunikološki i etički aspekti brenda." Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:736710

Popović, Iva. "Socijalni, komunikološki i etički aspekti brenda." Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:736710

Popović, I. (2017). 'Socijalni, komunikološki i etički aspekti brenda', Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, citirano: 20.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:736710

Popović I. Socijalni, komunikološki i etički aspekti brenda [Završni rad]. Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment; 2017 [pristupljeno 20.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:736710

I. Popović, "Socijalni, komunikološki i etički aspekti brenda", Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:736710