Kupi, T. (2022). Uloga osobnog brendiranja u Hrvatskoj (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:467981
Kupi, Tamara. "Uloga osobnog brendiranja u Hrvatskoj." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:467981
Kupi, Tamara. "Uloga osobnog brendiranja u Hrvatskoj." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:467981
Kupi, T. (2022). 'Uloga osobnog brendiranja u Hrvatskoj', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 31.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:467981
Kupi T. Uloga osobnog brendiranja u Hrvatskoj [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2022 [pristupljeno 31.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:467981
T. Kupi, "Uloga osobnog brendiranja u Hrvatskoj", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:467981