Raguž, A. (2021). Važnost branda u financijskoj industriji na primjeru Privredne banke Zagreb (Završni rad). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:147457
Raguž, Andreja. "Važnost branda u financijskoj industriji na primjeru Privredne banke Zagreb." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:147457
Raguž, Andreja. "Važnost branda u financijskoj industriji na primjeru Privredne banke Zagreb." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:147457
Raguž, A. (2021). 'Važnost branda u financijskoj industriji na primjeru Privredne banke Zagreb', Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:147457
Raguž A. Važnost branda u financijskoj industriji na primjeru Privredne banke Zagreb [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2021 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:147457
A. Raguž, "Važnost branda u financijskoj industriji na primjeru Privredne banke Zagreb", Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:147457