prikaz prve stranice dokumenta Rebrendiranje kao marketinški proces revitalizacije brenda
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Rebrendiranje kao marketinški proces revitalizacije brenda
Primjer hotelskog lanca Remisens

Kovačević, Sabina
Veleučilište Edward Bernays
Katedra za odnose s javnošću

Citirajte ovaj rad

Kovačević, S. (2018). Rebrendiranje kao marketinški proces revitalizacije brenda : Primjer hotelskog lanca Remisens (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:906897

Kovačević, Sabina. "Rebrendiranje kao marketinški proces revitalizacije brenda : Primjer hotelskog lanca Remisens." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:906897

Kovačević, Sabina. "Rebrendiranje kao marketinški proces revitalizacije brenda : Primjer hotelskog lanca Remisens." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:906897

Kovačević, S. (2018). 'Rebrendiranje kao marketinški proces revitalizacije brenda : Primjer hotelskog lanca Remisens', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 20.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:906897

Kovačević S. Rebrendiranje kao marketinški proces revitalizacije brenda : Primjer hotelskog lanca Remisens [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2018 [pristupljeno 20.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:906897

S. Kovačević, "Rebrendiranje kao marketinški proces revitalizacije brenda : Primjer hotelskog lanca Remisens", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:906897

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.