Kovačević, S. (2018). Rebrendiranje kao marketinški proces revitalizacije brenda : Primjer hotelskog lanca Remisens (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:906897
Kovačević, Sabina. "Rebrendiranje kao marketinški proces revitalizacije brenda : Primjer hotelskog lanca Remisens." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:906897
Kovačević, Sabina. "Rebrendiranje kao marketinški proces revitalizacije brenda : Primjer hotelskog lanca Remisens." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:906897
Kovačević, S. (2018). 'Rebrendiranje kao marketinški proces revitalizacije brenda : Primjer hotelskog lanca Remisens', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:906897
Kovačević S. Rebrendiranje kao marketinški proces revitalizacije brenda : Primjer hotelskog lanca Remisens [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2018 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:906897
S. Kovačević, "Rebrendiranje kao marketinški proces revitalizacije brenda : Primjer hotelskog lanca Remisens", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:906897