prikaz prve stranice dokumenta Guerilla oglašavanje kao nekonvencionalna kreativna strategija oglašavanja
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Guerilla oglašavanje kao nekonvencionalna kreativna strategija oglašavanja

Primorac, Antonia
Veleučilište Edward Bernays
Katedra za odnose s javnošću

Citirajte ovaj rad

Primorac, A. (2019). Guerilla oglašavanje kao nekonvencionalna kreativna strategija oglašavanja (Završni rad). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:671968

Primorac, Antonia. "Guerilla oglašavanje kao nekonvencionalna kreativna strategija oglašavanja." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:671968

Primorac, Antonia. "Guerilla oglašavanje kao nekonvencionalna kreativna strategija oglašavanja." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:671968

Primorac, A. (2019). 'Guerilla oglašavanje kao nekonvencionalna kreativna strategija oglašavanja', Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 20.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:671968

Primorac A. Guerilla oglašavanje kao nekonvencionalna kreativna strategija oglašavanja [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2019 [pristupljeno 20.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:671968

A. Primorac, "Guerilla oglašavanje kao nekonvencionalna kreativna strategija oglašavanja", Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:671968

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.