Primorac, A. (2019). Guerilla oglašavanje kao nekonvencionalna kreativna strategija oglašavanja (Završni rad). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:671968
Primorac, Antonia. "Guerilla oglašavanje kao nekonvencionalna kreativna strategija oglašavanja." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:671968
Primorac, Antonia. "Guerilla oglašavanje kao nekonvencionalna kreativna strategija oglašavanja." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:671968
Primorac, A. (2019). 'Guerilla oglašavanje kao nekonvencionalna kreativna strategija oglašavanja', Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 08.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:671968
Primorac A. Guerilla oglašavanje kao nekonvencionalna kreativna strategija oglašavanja [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2019 [pristupljeno 08.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:671968
A. Primorac, "Guerilla oglašavanje kao nekonvencionalna kreativna strategija oglašavanja", Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:671968