prikaz prve stranice dokumenta Uloga društvenih mreža u modnoj industriji
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga društvenih mreža u modnoj industriji

Matić, Nika
Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment
Katedra za odnose s javnošću

Citirajte ovaj rad

Matić, N. (2018). Uloga društvenih mreža u modnoj industriji (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:380653

Matić, Nika. "Uloga društvenih mreža u modnoj industriji." Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:380653

Matić, Nika. "Uloga društvenih mreža u modnoj industriji." Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:380653

Matić, N. (2018). 'Uloga društvenih mreža u modnoj industriji', Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, citirano: 23.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:380653

Matić N. Uloga društvenih mreža u modnoj industriji [Završni rad]. Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment; 2018 [pristupljeno 23.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:380653

N. Matić, "Uloga društvenih mreža u modnoj industriji", Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:380653

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.