Matić, N. (2018). Uloga društvenih mreža u modnoj industriji (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:380653
Matić, Nika. "Uloga društvenih mreža u modnoj industriji." Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:380653
Matić, Nika. "Uloga društvenih mreža u modnoj industriji." Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:380653
Matić, N. (2018). 'Uloga društvenih mreža u modnoj industriji', Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, citirano: 11.01.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:380653
Matić N. Uloga društvenih mreža u modnoj industriji [Završni rad]. Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment; 2018 [pristupljeno 11.01.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:380653
N. Matić, "Uloga društvenih mreža u modnoj industriji", Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:380653