Klaić, M. (2017). Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a (Undergraduate thesis). Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:376166
Klaić, Mihael. "Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a." Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:376166
Klaić, Mihael. "Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a." Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:376166
Klaić, M. (2017). 'Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a', Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, accessed 17 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:376166
Klaić M. Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a [Undergraduate thesis]. Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences; 2017 [cited 2024 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:376166
M. Klaić, "Marketing i odnosi s javnošću glazbenih manifestacija na primjeru hip-hop jam-a", Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:376166