Zelić, I. (2016). Imidž hrvatskog turizma iz perspektive stranih turista (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:739895
Zelić, Ivan. "Imidž hrvatskog turizma iz perspektive stranih turista." Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:739895
Zelić, Ivan. "Imidž hrvatskog turizma iz perspektive stranih turista." Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:739895
Zelić, I. (2016). 'Imidž hrvatskog turizma iz perspektive stranih turista', Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, accessed 21 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:739895
Zelić I. Imidž hrvatskog turizma iz perspektive stranih turista [Master's thesis]. Zagreb: The Edward Bernays College of Communication Management; 2016 [cited 2022 May 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:739895
I. Zelić, "Imidž hrvatskog turizma iz perspektive stranih turista", Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:739895