prikaz prve stranice dokumenta Imidž hrvatskog turizma iz perspektive stranih turista
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Imidž hrvatskog turizma iz perspektive stranih turista

Zelić, Ivan
The Edward Bernays College of Communication Management
Department of Public Relations

Cite this document

Zelić, I. (2016). Imidž hrvatskog turizma iz perspektive stranih turista (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:739895

Zelić, Ivan. "Imidž hrvatskog turizma iz perspektive stranih turista." Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:739895

Zelić, Ivan. "Imidž hrvatskog turizma iz perspektive stranih turista." Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:739895

Zelić, I. (2016). 'Imidž hrvatskog turizma iz perspektive stranih turista', Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, accessed 21 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:739895

Zelić I. Imidž hrvatskog turizma iz perspektive stranih turista [Master's thesis]. Zagreb: The Edward Bernays College of Communication Management; 2016 [cited 2022 May 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:739895

I. Zelić, "Imidž hrvatskog turizma iz perspektive stranih turista", Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:739895

Please login to the repository to save this object to your list.