Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Poštivanje Pravilnika o zaštiti maloljetnika u elektroničkim medijima na primjerima internetskih portala dnevnih novina

Aleksandra Prgomet Bosanac (2016)
The Edward Bernays College of Communication Management
Department of Communications and Media
Cite this document

Prgomet Bosanac, A. (2016). Poštivanje Pravilnika o zaštiti maloljetnika u elektroničkim medijima na primjerima internetskih portala dnevnih novina (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:539408

Prgomet Bosanac, Aleksandra. "Poštivanje Pravilnika o zaštiti maloljetnika u elektroničkim medijima na primjerima internetskih portala dnevnih novina." Undergraduate thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:539408

Prgomet Bosanac, Aleksandra. "Poštivanje Pravilnika o zaštiti maloljetnika u elektroničkim medijima na primjerima internetskih portala dnevnih novina." Undergraduate thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:539408

Prgomet Bosanac, A. (2016). 'Poštivanje Pravilnika o zaštiti maloljetnika u elektroničkim medijima na primjerima internetskih portala dnevnih novina', Undergraduate thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, accessed 06 April 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:539408

Prgomet Bosanac A. Poštivanje Pravilnika o zaštiti maloljetnika u elektroničkim medijima na primjerima internetskih portala dnevnih novina [Undergraduate thesis]. Zagreb: The Edward Bernays College of Communication Management; 2016 [cited 2020 April 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:539408

A. Prgomet Bosanac, "Poštivanje Pravilnika o zaštiti maloljetnika u elektroničkim medijima na primjerima internetskih portala dnevnih novina", Undergraduate thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:539408

Islandora Bookmark - Please login to use this feature