Gadža, O. (2024). Doprinos influencera u odabiru turističke destinacije kod Z generacije (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:660768
Gadža, Oliver. "Doprinos influencera u odabiru turističke destinacije kod Z generacije." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:660768
Gadža, Oliver. "Doprinos influencera u odabiru turističke destinacije kod Z generacije." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:660768
Gadža, O. (2024). 'Doprinos influencera u odabiru turističke destinacije kod Z generacije', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 18.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:660768
Gadža O. Doprinos influencera u odabiru turističke destinacije kod Z generacije [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2024 [pristupljeno 18.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:660768
O. Gadža, "Doprinos influencera u odabiru turističke destinacije kod Z generacije", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:660768