Stanec, R. (2019). Brendiranje otoka Paga kao turističke destinacije (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:831721
Stanec, Rea. "Brendiranje otoka Paga kao turističke destinacije." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:831721
Stanec, Rea. "Brendiranje otoka Paga kao turističke destinacije." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:831721
Stanec, R. (2019). 'Brendiranje otoka Paga kao turističke destinacije', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:831721
Stanec R. Brendiranje otoka Paga kao turističke destinacije [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2019 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:831721
R. Stanec, "Brendiranje otoka Paga kao turističke destinacije", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:831721