Miletić, P. (2017). Uzroci i posljedice rebrandiranja u korporativnom sektoru (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:482237
Miletić, Petar. "Uzroci i posljedice rebrandiranja u korporativnom sektoru." Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:482237
Miletić, Petar. "Uzroci i posljedice rebrandiranja u korporativnom sektoru." Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:482237
Miletić, P. (2017). 'Uzroci i posljedice rebrandiranja u korporativnom sektoru', Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, citirano: 13.03.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:482237
Miletić P. Uzroci i posljedice rebrandiranja u korporativnom sektoru [Završni rad]. Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment; 2017 [pristupljeno 13.03.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:482237
P. Miletić, "Uzroci i posljedice rebrandiranja u korporativnom sektoru", Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:482237