Todorić, N. (2019). Uloga emocija u brendiranju (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:083147
Todorić, Nicole. "Uloga emocija u brendiranju." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:083147
Todorić, Nicole. "Uloga emocija u brendiranju." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:083147
Todorić, N. (2019). 'Uloga emocija u brendiranju', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:083147
Todorić N. Uloga emocija u brendiranju [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2019 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:083147
N. Todorić, "Uloga emocija u brendiranju", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:083147