prikaz prve stranice dokumenta Važnost poznavanja lokalne kulture za brendiranje u turizmu
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Važnost poznavanja lokalne kulture za brendiranje u turizmu

Al Gergawi, Mariam
Veleučilište Edward Bernays
Katedra za odnose s javnošću

Citirajte ovaj rad

Al Gergawi, M. (2018). Važnost poznavanja lokalne kulture za brendiranje u turizmu (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:629532

Al Gergawi, Mariam. "Važnost poznavanja lokalne kulture za brendiranje u turizmu." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:629532

Al Gergawi, Mariam. "Važnost poznavanja lokalne kulture za brendiranje u turizmu." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:629532

Al Gergawi, M. (2018). 'Važnost poznavanja lokalne kulture za brendiranje u turizmu', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 08.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:629532

Al Gergawi M. Važnost poznavanja lokalne kulture za brendiranje u turizmu [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2018 [pristupljeno 08.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:629532

M. Al Gergawi, "Važnost poznavanja lokalne kulture za brendiranje u turizmu", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:629532

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.