Kolar, A. (2018). Korporativna komunikacija kompanije Ikea prije i nakon ulaska na hrvatsko tržište (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:602171
Kolar, Alen. "Korporativna komunikacija kompanije Ikea prije i nakon ulaska na hrvatsko tržište." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:602171
Kolar, Alen. "Korporativna komunikacija kompanije Ikea prije i nakon ulaska na hrvatsko tržište." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:602171
Kolar, A. (2018). 'Korporativna komunikacija kompanije Ikea prije i nakon ulaska na hrvatsko tržište', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:602171
Kolar A. Korporativna komunikacija kompanije Ikea prije i nakon ulaska na hrvatsko tržište [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2018 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:602171
A. Kolar, "Korporativna komunikacija kompanije Ikea prije i nakon ulaska na hrvatsko tržište", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:602171