Ćuk, V. (2019). Krizno komuniciranje u hotelskoj industriji : Primjer tvrtke Jadran d. d. (Završni rad). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:422388
Ćuk, Vjera. "Krizno komuniciranje u hotelskoj industriji : Primjer tvrtke Jadran d. d.." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:422388
Ćuk, Vjera. "Krizno komuniciranje u hotelskoj industriji : Primjer tvrtke Jadran d. d.." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:422388
Ćuk, V. (2019). 'Krizno komuniciranje u hotelskoj industriji : Primjer tvrtke Jadran d. d.', Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:422388
Ćuk V. Krizno komuniciranje u hotelskoj industriji : Primjer tvrtke Jadran d. d. [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2019 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:422388
V. Ćuk, "Krizno komuniciranje u hotelskoj industriji : Primjer tvrtke Jadran d. d.", Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:422388