specijalistički diplomski stručni
Izazovi korporativnog komuniciranja farmaceutske industrije

Eva Zeidan (2016)
Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment
Katedra za odnose s javnošću
Citirajte ovaj rad...

Zeidan, E. (2016). Izazovi korporativnog komuniciranja farmaceutske industrije (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:345789

Zeidan, Eva. "Izazovi korporativnog komuniciranja farmaceutske industrije." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:345789

Zeidan, Eva. "Izazovi korporativnog komuniciranja farmaceutske industrije." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:345789

Zeidan, E. (2016). 'Izazovi korporativnog komuniciranja farmaceutske industrije', Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, citirano: 17.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:345789

Zeidan E. Izazovi korporativnog komuniciranja farmaceutske industrije [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment; 2016 [pristupljeno 17.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:345789

E. Zeidan, "Izazovi korporativnog komuniciranja farmaceutske industrije", Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:345789