prikaz prve stranice dokumenta Izazovi korporativnog komuniciranja farmaceutske industrije
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Izazovi korporativnog komuniciranja farmaceutske industrije

Zeidan, Eva (2016)
Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment
Katedra za odnose s javnošću

Citirajte ovaj rad

Zeidan, E. (2016). Izazovi korporativnog komuniciranja farmaceutske industrije (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:345789

Zeidan, Eva. "Izazovi korporativnog komuniciranja farmaceutske industrije." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:345789

Zeidan, Eva. "Izazovi korporativnog komuniciranja farmaceutske industrije." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:345789

Zeidan, E. (2016). 'Izazovi korporativnog komuniciranja farmaceutske industrije', Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, citirano: 06.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:345789

Zeidan E. Izazovi korporativnog komuniciranja farmaceutske industrije [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment; 2016 [pristupljeno 06.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:345789

E. Zeidan, "Izazovi korporativnog komuniciranja farmaceutske industrije", Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:345789

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.