Vlašić, L. (2024). Uloga influencera na promociju brenda i utjecaj na prodaju (Završni rad). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:983981
Vlašić, Lucija. "Uloga influencera na promociju brenda i utjecaj na prodaju." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:983981
Vlašić, Lucija. "Uloga influencera na promociju brenda i utjecaj na prodaju." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:983981
Vlašić, L. (2024). 'Uloga influencera na promociju brenda i utjecaj na prodaju', Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 01.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:983981
Vlašić L. Uloga influencera na promociju brenda i utjecaj na prodaju [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2024 [pristupljeno 01.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:983981
L. Vlašić, "Uloga influencera na promociju brenda i utjecaj na prodaju", Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:983981