prikaz prve stranice dokumenta Važnost i utjecaj brenda na proces donošenja odluke o kupnji
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Važnost i utjecaj brenda na proces donošenja odluke o kupnji

Medved, Leonarda
Veleučilište Edward Bernays
Katedra za odnose s javnošću

Citirajte ovaj rad

Medved, L. (2024). Važnost i utjecaj brenda na proces donošenja odluke o kupnji (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:021939

Medved, Leonarda. "Važnost i utjecaj brenda na proces donošenja odluke o kupnji." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:021939

Medved, Leonarda. "Važnost i utjecaj brenda na proces donošenja odluke o kupnji." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:021939

Medved, L. (2024). 'Važnost i utjecaj brenda na proces donošenja odluke o kupnji', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 01.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:021939

Medved L. Važnost i utjecaj brenda na proces donošenja odluke o kupnji [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2024 [pristupljeno 01.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:021939

L. Medved, "Važnost i utjecaj brenda na proces donošenja odluke o kupnji", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:021939

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.