Šimunović, N. (2020). Uloga komunikacijske strategije u tržišnom pozicioniranju Muzeja domovinskog rata Karlovac-Turanj (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:520294
Šimunović, Nikolina. "Uloga komunikacijske strategije u tržišnom pozicioniranju Muzeja domovinskog rata Karlovac-Turanj." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:520294
Šimunović, Nikolina. "Uloga komunikacijske strategije u tržišnom pozicioniranju Muzeja domovinskog rata Karlovac-Turanj." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:520294
Šimunović, N. (2020). 'Uloga komunikacijske strategije u tržišnom pozicioniranju Muzeja domovinskog rata Karlovac-Turanj', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 31.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:520294
Šimunović N. Uloga komunikacijske strategije u tržišnom pozicioniranju Muzeja domovinskog rata Karlovac-Turanj [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2020 [pristupljeno 31.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:520294
N. Šimunović, "Uloga komunikacijske strategije u tržišnom pozicioniranju Muzeja domovinskog rata Karlovac-Turanj", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:520294