Matić, N. (2021). Nove perspektive u brendiranju : Važnost društvenih mreža (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:199111
Matić, Nika. "Nove perspektive u brendiranju : Važnost društvenih mreža." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:199111
Matić, Nika. "Nove perspektive u brendiranju : Važnost društvenih mreža." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:199111
Matić, N. (2021). 'Nove perspektive u brendiranju : Važnost društvenih mreža', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 23.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:199111
Matić N. Nove perspektive u brendiranju : Važnost društvenih mreža [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2021 [pristupljeno 23.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:199111
N. Matić, "Nove perspektive u brendiranju : Važnost društvenih mreža", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:199111