Solomun, M. (2021). Korištenje influencera u integriranim marketinškim kampanjama na primjeru tvrtke FOREO (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:464811
Solomun, Mateja. "Korištenje influencera u integriranim marketinškim kampanjama na primjeru tvrtke FOREO." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:464811
Solomun, Mateja. "Korištenje influencera u integriranim marketinškim kampanjama na primjeru tvrtke FOREO." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:464811
Solomun, M. (2021). 'Korištenje influencera u integriranim marketinškim kampanjama na primjeru tvrtke FOREO', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 22.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:464811
Solomun M. Korištenje influencera u integriranim marketinškim kampanjama na primjeru tvrtke FOREO [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2021 [pristupljeno 22.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:464811
M. Solomun, "Korištenje influencera u integriranim marketinškim kampanjama na primjeru tvrtke FOREO", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:464811