prikaz prve stranice dokumenta Uloga Instagrama kod sklonosti potrošača prema luksuznim brendovima
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Uloga Instagrama kod sklonosti potrošača prema luksuznim brendovima

Franić, Lucija
Veleučilište Edward Bernays
Katedra za odnose s javnošću

Citirajte ovaj rad

Franić, L. (2021). Uloga Instagrama kod sklonosti potrošača prema luksuznim brendovima (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:483176

Franić, Lucija. "Uloga Instagrama kod sklonosti potrošača prema luksuznim brendovima." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:483176

Franić, Lucija. "Uloga Instagrama kod sklonosti potrošača prema luksuznim brendovima." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:483176

Franić, L. (2021). 'Uloga Instagrama kod sklonosti potrošača prema luksuznim brendovima', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 21.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:483176

Franić L. Uloga Instagrama kod sklonosti potrošača prema luksuznim brendovima [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2021 [pristupljeno 21.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:483176

L. Franić, "Uloga Instagrama kod sklonosti potrošača prema luksuznim brendovima", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:483176

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.