Franić, L. (2021). Uloga Instagrama kod sklonosti potrošača prema luksuznim brendovima (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:483176
Franić, Lucija. "Uloga Instagrama kod sklonosti potrošača prema luksuznim brendovima." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:483176
Franić, Lucija. "Uloga Instagrama kod sklonosti potrošača prema luksuznim brendovima." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:483176
Franić, L. (2021). 'Uloga Instagrama kod sklonosti potrošača prema luksuznim brendovima', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 21.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:483176
Franić L. Uloga Instagrama kod sklonosti potrošača prema luksuznim brendovima [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2021 [pristupljeno 21.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:483176
L. Franić, "Uloga Instagrama kod sklonosti potrošača prema luksuznim brendovima", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:483176