Šimić, A. (2022). Percepcija radijske publike o sponzoriranim radijskim emisijama (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:407115
Šimić, Ana. "Percepcija radijske publike o sponzoriranim radijskim emisijama." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:407115
Šimić, Ana. "Percepcija radijske publike o sponzoriranim radijskim emisijama." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:407115
Šimić, A. (2022). 'Percepcija radijske publike o sponzoriranim radijskim emisijama', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 21.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:407115
Šimić A. Percepcija radijske publike o sponzoriranim radijskim emisijama [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2022 [pristupljeno 21.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:407115
A. Šimić, "Percepcija radijske publike o sponzoriranim radijskim emisijama", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:407115