Miletić, P. (2017). Uzroci i posljedice rebrandiranja u korporativnom sektoru (Završni rad). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:482237
Miletić, Petar. "Uzroci i posljedice rebrandiranja u korporativnom sektoru." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:482237
Miletić, Petar. "Uzroci i posljedice rebrandiranja u korporativnom sektoru." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:482237
Miletić, P. (2017). 'Uzroci i posljedice rebrandiranja u korporativnom sektoru', Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:482237
Miletić P. Uzroci i posljedice rebrandiranja u korporativnom sektoru [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2017 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:482237
P. Miletić, "Uzroci i posljedice rebrandiranja u korporativnom sektoru", Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:482237