Šarić, L. (2019). Pozicioniranje novog brenda na tržištu : Primjer lega-lega (Završni rad). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:674608
Šarić, Luka. "Pozicioniranje novog brenda na tržištu : Primjer lega-lega." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:674608
Šarić, Luka. "Pozicioniranje novog brenda na tržištu : Primjer lega-lega." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:674608
Šarić, L. (2019). 'Pozicioniranje novog brenda na tržištu : Primjer lega-lega', Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 11.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:674608
Šarić L. Pozicioniranje novog brenda na tržištu : Primjer lega-lega [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2019 [pristupljeno 11.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:674608
L. Šarić, "Pozicioniranje novog brenda na tržištu : Primjer lega-lega", Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:674608