prikaz prve stranice dokumenta Pozicioniranje novog brenda na tržištu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Pozicioniranje novog brenda na tržištu
Primjer lega-lega

Šarić, Luka
Veleučilište Edward Bernays
Katedra za odnose s javnošću

Citirajte ovaj rad

Šarić, L. (2019). Pozicioniranje novog brenda na tržištu : Primjer lega-lega (Završni rad). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:674608

Šarić, Luka. "Pozicioniranje novog brenda na tržištu : Primjer lega-lega." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:674608

Šarić, Luka. "Pozicioniranje novog brenda na tržištu : Primjer lega-lega." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:674608

Šarić, L. (2019). 'Pozicioniranje novog brenda na tržištu : Primjer lega-lega', Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 11.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:674608

Šarić L. Pozicioniranje novog brenda na tržištu : Primjer lega-lega [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2019 [pristupljeno 11.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:674608

L. Šarić, "Pozicioniranje novog brenda na tržištu : Primjer lega-lega", Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:674608

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.