prikaz prve stranice dokumenta Pozicioniranje Istre kao turističke regije kroz razvoj i promociju turističkog proizvoda
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Pozicioniranje Istre kao turističke regije kroz razvoj i promociju turističkog proizvoda

Draguzet, Gianluca
Veleučilište Edward Bernays
Katedra za menadžment i marketing

Citirajte ovaj rad

Draguzet, G. (2019). Pozicioniranje Istre kao turističke regije kroz razvoj i promociju turističkog proizvoda (Završni rad). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:872940

Draguzet, Gianluca. "Pozicioniranje Istre kao turističke regije kroz razvoj i promociju turističkog proizvoda." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:872940

Draguzet, Gianluca. "Pozicioniranje Istre kao turističke regije kroz razvoj i promociju turističkog proizvoda." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:872940

Draguzet, G. (2019). 'Pozicioniranje Istre kao turističke regije kroz razvoj i promociju turističkog proizvoda', Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 11.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:872940

Draguzet G. Pozicioniranje Istre kao turističke regije kroz razvoj i promociju turističkog proizvoda [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2019 [pristupljeno 11.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:872940

G. Draguzet, "Pozicioniranje Istre kao turističke regije kroz razvoj i promociju turističkog proizvoda", Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:872940

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.