Stipetić, A. (2020). Komunikacijska strategija turističke destinacije grada Šibenika za 2021. godinu (Završni rad). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:206325
Stipetić, Anton. "Komunikacijska strategija turističke destinacije grada Šibenika za 2021. godinu." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:206325
Stipetić, Anton. "Komunikacijska strategija turističke destinacije grada Šibenika za 2021. godinu." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:206325
Stipetić, A. (2020). 'Komunikacijska strategija turističke destinacije grada Šibenika za 2021. godinu', Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 14.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:206325
Stipetić A. Komunikacijska strategija turističke destinacije grada Šibenika za 2021. godinu [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2020 [pristupljeno 14.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:206325
A. Stipetić, "Komunikacijska strategija turističke destinacije grada Šibenika za 2021. godinu", Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:206325