Naslov Odnosi s javnošću u funkciji stvaranja i očuvanja brenda
Autor Petra Milas
Mentor Dorotea Milas (mentor)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Veleučilište Edward Bernays (Katedra za odnose s javnošću) Zagreb
Datum i država obrane 2020-09-30, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Informacijske i komunikacijske znanosti Odnosi s javnošću
Sažetak Cilj ovoga rada, koji se temelji na relevantnoj hrvatskoj i međunarodnoj literaturi, jest objasniti važnost odnosa s javnošću u funkciji stvaranja i očuvanja brenda. Odnosi s javnošću prvenstveno imaju za cilj osigurati komunikaciju između organizacije i njezinih korisnika. To je jedna od najvažnijih poslovnih funkcija kao i za svaku organizaciju. Nužno je kontinuirano provjeravati njegovu reputaciju na tržištu koje pruža. Odnosi s javnošću usredotočeni su manje na oglašavanje, a više na pružanje vrijednih i istinitih informacija javnosti. Često je bolje i lakše educirati pojedinca kako bi mu pomoglo prepoznati njegove želje i potrebe, a ne pokušavati izravno prodati proizvod. Glavna svrha odjela za odnose s javnošću je povećati ugled tvrtke i zaštititi tvrtku od bilo kakve štete u smislu ugleda.
Odnosi s javnošću uključuju upotrebu različitih komunikacijskih kanala i alata kako bi se stvorila slika za tvrtku ili proizvod. S napretkom tehnologije počeli su se mijenjati i odnosi s javnošću. Prvenstveno se odnosi s javnošću sve češće vežu za digitalni marketing i obraćanje široj javnosti putem interneta. Tvrtke sve više koriste interaktivne opcije društvenih mreža, kao što su blogovi, Twitter, Facebook i Instagram, kao alate za promociju PR kampanja. To se može pripisati činjenici da, za razliku od tradicionalnih alata, društvene mreže omogućavaju organizaciji da se uključi u dvosmjernu komunikaciju i prima relativno brzo povratne informacije, što učinkovito pomaže u donošenju točnih odluka.
Ljudi dijele i generiraju vlastiti sadržaj. I za razliku od tradicionalnih medijskih sadržaja, sadržaj društvenih medija je multimedija - tekst, video, audio, slike, čak i zajednički komentari - koji se mogu povezati. Pojam ”influencer” sve više se veže za pojam brenda i prezentiranja istoga. “Idoli” nove generacije mijenjaju se jer svjetski trendovi velikom brzinom dolaze i na naše tržište. U ovom radu otkrijte kako zapravo nastaje brend, koje si ključni koraci i kako iskoristiti napredak tehnologije.
Sažetak (engleski) The aim of this paper, which is based on relevant Croatian and international literature, is to explain the importance of public relations in the function of creating and preserving a brand. Public relations primarily aims to ensure communication between the organization and its users. It is one of the most important business functions as for any organization. It is necessary to continuously check its reputation in the market it provides. Public relations is focused less on advertising and more on providing valuable and truthful information to the public. It is often better and easier to educate an individual to help him or her recognize his or her desires and needs rather than trying to sell the product directly. The main purpose of the public relations department is to increase the company’s reputation and protect the company from any damage in terms of reputation.
Public relations involves the use of various communication channels and tools to create an image for a company or product. With the advancement of technology, public relations has also begun to change. Primarily, public relations is increasingly linked to digital marketing and addressing the general public via the Internet. Companies are increasingly using interactive social media options, such as blogs, Twitter, Facebook and Instagram, as tools to promote PR campaigns. This can be attributed to the fact that, unlike traditional tools, social networks allow an organization to engage in two-way communication and receive feedback relatively quickly, which effectively helps in making accurate decisions.
People share and generate their own content. And unlike traditional media content, social media content is multimedia - text, video, audio, images, even shared comments - that can be linked. The term "influencer" is increasingly associated with the concept of brand and its presentation. The "idols" of the new generation are changing because world trends are coming to our market with great speed. In this paper, discover how a brand is actually created, what your key steps are, and how to take advantage of advances in technology.
Ključne riječi
odnosi s javnošću
brend
nove tehnologije
Ključne riječi (engleski)
public relations
brand
new technology
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:233:836389
Studijski program Naziv: Komunikacijski menadžment Vrsta studija: stručni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/ca odnosa s javnošću (bacc. rel. publ.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2024-09-19 19:34:37