završni rad
Ispravno oblikovanje etičkih vrijednosti i stavova u medijima

Kristina Čorak (2017)
Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment
Katedra za komunikologiju i medije
Citirajte ovaj rad...

Čorak, K. (2017). Ispravno oblikovanje etičkih vrijednosti i stavova u medijima (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:730469

Čorak, Kristina. "Ispravno oblikovanje etičkih vrijednosti i stavova u medijima." Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:730469

Čorak, Kristina. "Ispravno oblikovanje etičkih vrijednosti i stavova u medijima." Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:730469

Čorak, K. (2017). 'Ispravno oblikovanje etičkih vrijednosti i stavova u medijima', Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, citirano: 24.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:730469

Čorak K. Ispravno oblikovanje etičkih vrijednosti i stavova u medijima [Završni rad]. Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment; 2017 [pristupljeno 24.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:730469

K. Čorak, "Ispravno oblikovanje etičkih vrijednosti i stavova u medijima", Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:730469