Bogdanović, H. (2019). Vizualni identitet korporacija kao ključni komunikacijski alat (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:090625
Bogdanović, Heili. "Vizualni identitet korporacija kao ključni komunikacijski alat." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:090625
Bogdanović, Heili. "Vizualni identitet korporacija kao ključni komunikacijski alat." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:090625
Bogdanović, H. (2019). 'Vizualni identitet korporacija kao ključni komunikacijski alat', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:090625
Bogdanović H. Vizualni identitet korporacija kao ključni komunikacijski alat [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2019 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:090625
H. Bogdanović, "Vizualni identitet korporacija kao ključni komunikacijski alat", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:090625