Starčević, D. (2018). Ekonomski i psiho-sociološki aspekti pojma brend i procesa rebrandinga (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:705945
Starčević, Dora. "Ekonomski i psiho-sociološki aspekti pojma brend i procesa rebrandinga." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:705945
Starčević, Dora. "Ekonomski i psiho-sociološki aspekti pojma brend i procesa rebrandinga." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:705945
Starčević, D. (2018). 'Ekonomski i psiho-sociološki aspekti pojma brend i procesa rebrandinga', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:705945
Starčević D. Ekonomski i psiho-sociološki aspekti pojma brend i procesa rebrandinga [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2018 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:705945
D. Starčević, "Ekonomski i psiho-sociološki aspekti pojma brend i procesa rebrandinga", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:705945