Kačan, M. (2019). Uloga društveno odgovornog poslovanja u strateškoj komunikaciji tvrtki : Primjer: Hrvatska elektroprivreda d. d. (Završni rad). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:856906
Kačan, Marta. "Uloga društveno odgovornog poslovanja u strateškoj komunikaciji tvrtki : Primjer: Hrvatska elektroprivreda d. d.." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:856906
Kačan, Marta. "Uloga društveno odgovornog poslovanja u strateškoj komunikaciji tvrtki : Primjer: Hrvatska elektroprivreda d. d.." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:856906
Kačan, M. (2019). 'Uloga društveno odgovornog poslovanja u strateškoj komunikaciji tvrtki : Primjer: Hrvatska elektroprivreda d. d.', Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:856906
Kačan M. Uloga društveno odgovornog poslovanja u strateškoj komunikaciji tvrtki : Primjer: Hrvatska elektroprivreda d. d. [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2019 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:856906
M. Kačan, "Uloga društveno odgovornog poslovanja u strateškoj komunikaciji tvrtki : Primjer: Hrvatska elektroprivreda d. d.", Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:856906