Žukina, L. (2018). Utjecaj kreativnih kampanja na prodaju proizvoda (Završni rad). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:090737
Žukina, Lucija. "Utjecaj kreativnih kampanja na prodaju proizvoda." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:090737
Žukina, Lucija. "Utjecaj kreativnih kampanja na prodaju proizvoda." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:090737
Žukina, L. (2018). 'Utjecaj kreativnih kampanja na prodaju proizvoda', Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 23.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:090737
Žukina L. Utjecaj kreativnih kampanja na prodaju proizvoda [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2018 [pristupljeno 23.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:090737
L. Žukina, "Utjecaj kreativnih kampanja na prodaju proizvoda", Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:090737