prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj kreativnih kampanja na prodaju proizvoda
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj kreativnih kampanja na prodaju proizvoda

Žukina, Lucija
Veleučilište Edward Bernays
Katedra za odnose s javnošću

Citirajte ovaj rad

Žukina, L. (2018). Utjecaj kreativnih kampanja na prodaju proizvoda (Završni rad). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:090737

Žukina, Lucija. "Utjecaj kreativnih kampanja na prodaju proizvoda." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:090737

Žukina, Lucija. "Utjecaj kreativnih kampanja na prodaju proizvoda." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:090737

Žukina, L. (2018). 'Utjecaj kreativnih kampanja na prodaju proizvoda', Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 20.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:090737

Žukina L. Utjecaj kreativnih kampanja na prodaju proizvoda [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2018 [pristupljeno 20.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:090737

L. Žukina, "Utjecaj kreativnih kampanja na prodaju proizvoda", Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:090737

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.