prikaz prve stranice dokumenta Nativno oglašavanje kao promotivna tehnika
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Nativno oglašavanje kao promotivna tehnika

Tomić, Ivan Joshi
Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment
Katedra za odnose s javnošću

Citirajte ovaj rad

Tomić, I. J. (2017). Nativno oglašavanje kao promotivna tehnika (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:439743

Tomić, Ivan Joshi. "Nativno oglašavanje kao promotivna tehnika." Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:439743

Tomić, Ivan Joshi. "Nativno oglašavanje kao promotivna tehnika." Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:439743

Tomić, I. J. (2017). 'Nativno oglašavanje kao promotivna tehnika', Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, citirano: 21.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:439743

Tomić IJ. Nativno oglašavanje kao promotivna tehnika [Završni rad]. Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment; 2017 [pristupljeno 21.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:439743

I. J. Tomić, "Nativno oglašavanje kao promotivna tehnika", Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:439743

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.