Šimić, A. (2017). Komunikacijski programi društveno odgovornog poslovanja - primjer L‘Oreal za žene u znanosti (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:929296
Šimić, Ana. "Komunikacijski programi društveno odgovornog poslovanja - primjer L‘Oreal za žene u znanosti." Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:929296
Šimić, Ana. "Komunikacijski programi društveno odgovornog poslovanja - primjer L‘Oreal za žene u znanosti." Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:929296
Šimić, A. (2017). 'Komunikacijski programi društveno odgovornog poslovanja - primjer L‘Oreal za žene u znanosti', Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, citirano: 31.01.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:929296
Šimić A. Komunikacijski programi društveno odgovornog poslovanja - primjer L‘Oreal za žene u znanosti [Završni rad]. Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment; 2017 [pristupljeno 31.01.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:929296
A. Šimić, "Komunikacijski programi društveno odgovornog poslovanja - primjer L‘Oreal za žene u znanosti", Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:929296