Radelić, I. (2016). Izgradnja osobnog brenda na tržištu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:277149
Radelić, Ivan. "Izgradnja osobnog brenda na tržištu." Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:277149
Radelić, Ivan. "Izgradnja osobnog brenda na tržištu." Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:277149
Radelić, I. (2016). 'Izgradnja osobnog brenda na tržištu', Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, citirano: 09.01.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:277149
Radelić I. Izgradnja osobnog brenda na tržištu [Završni rad]. Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment; 2016 [pristupljeno 09.01.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:277149
I. Radelić, "Izgradnja osobnog brenda na tržištu", Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:277149