prikaz prve stranice dokumenta Izgradnja osobnog brenda na tržištu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Izgradnja osobnog brenda na tržištu

Radelić, Ivan
Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment
Katedra za odnose s javnošću

Citirajte ovaj rad

Radelić, I. (2016). Izgradnja osobnog brenda na tržištu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:277149

Radelić, Ivan. "Izgradnja osobnog brenda na tržištu." Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:277149

Radelić, Ivan. "Izgradnja osobnog brenda na tržištu." Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:277149

Radelić, I. (2016). 'Izgradnja osobnog brenda na tržištu', Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, citirano: 23.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:277149

Radelić I. Izgradnja osobnog brenda na tržištu [Završni rad]. Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment; 2016 [pristupljeno 23.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:277149

I. Radelić, "Izgradnja osobnog brenda na tržištu", Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:277149

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.