završni rad
Uloga marketinga u jačanju korejskog pop fenomena

Kristina Kušić (2018)
Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment
Katedra za odnose s javnošću
Citirajte ovaj rad

Kušić, K. (2018). Uloga marketinga u jačanju korejskog pop fenomena (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:509822

Kušić, Kristina. "Uloga marketinga u jačanju korejskog pop fenomena." Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:509822

Kušić, Kristina. "Uloga marketinga u jačanju korejskog pop fenomena." Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:509822

Kušić, K. (2018). 'Uloga marketinga u jačanju korejskog pop fenomena', Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, citirano: 21.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:509822

Kušić K. Uloga marketinga u jačanju korejskog pop fenomena [Završni rad]. Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment; 2018 [pristupljeno 21.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:509822

K. Kušić, "Uloga marketinga u jačanju korejskog pop fenomena", Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:509822