Radošević, K. (2018). Kreativne oglašivačke kampanje koje su utjecale na povijest oglašavanja (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:150870
Radošević, Kate. "Kreativne oglašivačke kampanje koje su utjecale na povijest oglašavanja." Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:150870
Radošević, Kate. "Kreativne oglašivačke kampanje koje su utjecale na povijest oglašavanja." Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:150870
Radošević, K. (2018). 'Kreativne oglašivačke kampanje koje su utjecale na povijest oglašavanja', Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, citirano: 31.01.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:150870
Radošević K. Kreativne oglašivačke kampanje koje su utjecale na povijest oglašavanja [Završni rad]. Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment; 2018 [pristupljeno 31.01.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:150870
K. Radošević, "Kreativne oglašivačke kampanje koje su utjecale na povijest oglašavanja", Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:150870